KORRIKA 17
Moderador: Junta Directiva
Korrika: igandea, 17, goizeko 8:35ean. Errekaldeko rotondan (txillida Lekura joatekoa) hartuko dugu. 8:15ean geratu gaituk. Hortik añorga aldera abiatuko gara eta zubian pasako dugu lekukoa.OtO escribió:Hi potro!!
-km hori zein tartetan da? ordutegia?
-patinekin joateko asmoz?
-Uniformeakin?
Ari, ari ari Ostarte lehendakari!!!
Kilometroa, jakina, patinekin; kilometroa eta gehiago ere egin zezakeagu (nik gaur bertan egin diat Korrikaren atzetik Tolosatik Itsasondora). Uniformearena, hire kontu, nahi duan bezala.
Eta... lehendakari izatekoaz, oraindik ez zidatek alderdiaren karneta eman
Hori dek fundamentua!!!!Ostarte escribió:Korrika: igandea, 17, goizeko 8:35ean. Errekaldeko rotondan (txillida Lekura joatekoa) hartuko dugu. 8:15ean geratu gaituk. Hortik añorga aldera abiatuko gara eta zubian pasako dugu lekukoa.OtO escribió:Hi potro!!
-km hori zein tartetan da? ordutegia?
-patinekin joateko asmoz?
-Uniformeakin?
Ari, ari ari Ostarte lehendakari!!!
Kilometroa, jakina, patinekin; kilometroa eta gehiago ere egin zezakeagu (nik gaur bertan egin diat Korrikaren atzetik Tolosatik Itsasondora). Uniformearena, hire kontu, nahi duan bezala.
Eta... lehendakari izatekoaz, oraindik ez zidatek alderdiaren karneta eman![]()
![]()
lehendakari "pirata" behar diagu!
Han izango nauk!!
Esker mila hanitz Antonia, baina lan handiagoa egin du Soniak.Antonia escribió:Ordainketa egina![]()
uniformatuak ezta?![]()
Nork eramango du Lekukoa? Gure Ostarte lehendakariak!
Bai nire ustetan merezi baitu! Egindako lanarengatik!![]()
![]()
KORRIKA PIKA PIKA!!!!!
Beno, azkenean, Xubik esan duenez, gure kilometroa ez da izango Errekaldeko errotondan, 'Muebles Intsausti' inguru horretan baizik; beraz, erne eta garaiz ibili!!
Izan ontsa, 'eongo gatxink'