Ficha Federación - Instrucciones
Moderador: Junta Directiva
Uste dut honi buruz egin dutela erreferentzia esanez badakitela ez dagoela euskeraz idatzia bainan saiatuko direla egitenOstarte escribió:Barka gogaikarria banaiz, baina, bestalde, on litzateke "Gipuzkoako Irristaketa Federazioak" fitxa euskaraz ere "paratzea". Izan ontsa ("eongo gatxik/n)
PD: y disculpad el que la hoja de incripción este unicamente en castellano, a ver si me pongo y la traduzco al euskera, barkatu!!!
Y les informas al resto que ya estan tramitandose para que no se impacienten, jeje
Prezisamente, Federazioko Daniri esan nion saiatuko nintzela nere aldetik itzultzen, edota DRko norbaiti eskatuko niola... Ez nitzan zutaz oroitze, JoxemariOstarte escribió:Barka gogaikarria banaiz, baina, bestalde, on litzateke "Gipuzkoako Irristaketa Federazioak" fitxa euskaraz ere "paratzea". Izan ontsa ("eongo gatxik/n)
Fitxako datuak itzulita ditut jada, bainan azpiko "protección de datos" testu astun horrekin ez naiz sartu oraindik, beraz, animatzen bazera, tooopati.
Egiterik bai? Mila esker
EHNAri buruz, ideaiarik ez... ez dut uste ezta, Danik jakingo duenik, Euskadiko Federazioina galdetu beharko zenuen... edo sartu EHNA zenbakia, eta ea zer dioten.