OINAK LOKARTU EGITEN ZAIZKIT

Moderador: Junta Directiva

Responder
Ekaitza
Mensajes: 1
Registrado: Jue Mar 23, 2017 7:37 pm

OINAK LOKARTU EGITEN ZAIZKIT

Mensaje por Ekaitza »

:wink: Kaixo,
Berri naiz. Lasterketa batetarako entreinatzan hari naiz. Nere patinak Fila roller batzu dira. Ez daude gaizki. Gertatzen zait lehen korrika egiten nuela eta txorkatilan izandako lesio bategatik utzi bhar izan nuen. Patinekin lasterketak popularrak zeundela jakitean, motibazio berri bat aurkitu dut nire bizitzan. Baina arazotxo bat dekot patinekin, igual gehiegi apretatzen ditut txorkatilak babeztu nahiean eta mina sentitzen dut oinetan. Lokartuta modun igual sentzazioa.
Laguntzerik inork foro honetan?
MILESKER!!
Avatar de Usuario
luisja
Mensajes: 3123
Registrado: Jue Dic 06, 2007 2:59 pm
Ubicación: Irún

Re: OINAK LOKARTU EGITEN ZAIZKIT

Mensaje por luisja »

Aupa Ekaitza, ongi etorri forora! Ba bai, esaten duzunez gehiegi apretatzeagatik izan daiteke izaten duzun oinak lokartuta bezala sentzazio hori. Fila marka ni ere izan ditut eta nahiko eroso ziren, baina segun ze modelo diren ere...., edozein markak arazoak eman ditzake. Begiratu ba ezpada interneten, zuk duzun modeloak, ea arazoren bat eman dion beste roller bati.

Nik lokartu sentsazio hori, Seba patinak janzten nituenean lehenengo alditan izaten nuen, beno Seba marka ikaragarri estuak dira apropos..., baina gero ohitu nintzen.

Normalean BeloZidadeko patinak izan ezik, gainerako guztiak nahiko ondo babezten dituzte txorkatilak , agian ez duzu hainbeste estutu behar...Zeuk, ikusi behar duzu ze lesio zenuen txorkatilan eta zenbat babeztu behar duzun...

Nik ere, izan nuen beste lesio bat txorkatilan, nire kasuan patinak eragina: exostosis izena jarri zion medikuak. Presio gehihegi egiteagatik txorkatilaren aldameneko hezurrean, eta haunditu zen...nahiko normala.Medikuaren komendioa jarraituz atseden pixkat eman nion eta gero, hilabete batean, gel bat jartzen nuen patinak janztean, nire kasuan, txorkatila presiotik babesteko. Ondo osatu nintzen.

:D :wink:
Responder

Volver a “Lesiones-Prevención-Recuperación”