Josetxo Imaz Memoriala, 2012
Moderador: Junta Directiva
Josetxo Imaz Memoriala, 2012
Beno... bigarren urtea. Ordizia-Beasain-Lazkao-Ordizia (http://www.txindokiat.com/memonagusia.html)
Aurten ere ez da libre izango patinatzaileentzat. Korrikalariak baino minutu bat lehenago aterako gara (esan didate datorren urterako errepideak ixteko baimena denbora-tarte gehiago izateko moduan eskatuko dutela).
Horrek esan nahi du parte hartuko duten patinatzaileek 20 km/orduko abiaduratik gora jooan beharko dutela. Behobian bezala, atleten motoak patinatzailea 'harrapatuz' gero, patinatzaileak, nahitaez, proba UTZI EGIN BEHARKO du.
Oroitzen bazarete, iaz, errotonda batean nahikoa nahastea izan genuen bidegorrira sartzen; aurten errepidetik joango gara (autoen norabide berean, eskuinetik alegia -ez dadila inor sartu errotondan ezkerretik-). Zazpigarren kilometro inguru horretan, ordea, Lazkaotik Ordiziara bidean, errotonda azpitik pasako dugu, bidegorritik, CAF aldera.
Parteide-kopurua 50-60 inguru, baina lehen-lehen baldintza kontuan hartuta: 20 km/orduko abiaduratik gora (hori betetzerik ez duenak, ez dadila apuntatu, otoi). Datorren urtean bestelakoa izango da.
Lehen hiru gizonezkoek eta hiru emakumezkoek saria (trofeoa) izango dute.
Hurrengo mezu batean aditzera emango dizuet nola eginen dugun ordainketa (ez baitugu 'kirolprobak'en bidez egingo):
- Txipa dutenek 10 €
- Txipa ez dutenek 12 €
Hasi zerrenda prestatzen, oso lasterketa polita da-eta.
Bueno... segundo año Ordizia-Beasain-Lazkao-Ordizia (http://www.txindokiat.com/memonagusia.html)
Este año tampoco va a ser libre, porque parece que hay problemas con los intervalos para cerrar carreteras (el año que viene lo plantearan con más tiempo para nosotr@s).
Saldremos un minuto antes que los atletas; eso quiere decir que el que se apunte debe asegurar una velocidad media de 'más' de 20 km/h.
Como en la Behobia, si la moto, que irá delante de los atletas, alcanza a algún patinador, este deberá ABANDONAR la carrera.
El año pasado hubo algún problema en la rotonda de Beasain, a la hora de coger el bidegorri. Este año iremos por la carretera (es decir, por el mismo trazado de los coches –derecha-). Pero de vuelta de Lazkao hacia Ordizia, sobre el kilómetro 7, pasaremos por debajo de la rotonda (por el bidegorri).
50-60 participantes, pero con la CONDICIÓN de la velocidad.
Habrá trofeo para los y las tres primer@as (ze erraza den euskaraz idaztea 'a bildu hori gabe').
En otro mensaje indicaré como hacer el pago, ya que no lo vamos a hacer por kirolprobak.
- Con chip propio 10 €
- Sin chip 12 €
Podéis ir abriendo lista
Aurten ere ez da libre izango patinatzaileentzat. Korrikalariak baino minutu bat lehenago aterako gara (esan didate datorren urterako errepideak ixteko baimena denbora-tarte gehiago izateko moduan eskatuko dutela).
Horrek esan nahi du parte hartuko duten patinatzaileek 20 km/orduko abiaduratik gora jooan beharko dutela. Behobian bezala, atleten motoak patinatzailea 'harrapatuz' gero, patinatzaileak, nahitaez, proba UTZI EGIN BEHARKO du.
Oroitzen bazarete, iaz, errotonda batean nahikoa nahastea izan genuen bidegorrira sartzen; aurten errepidetik joango gara (autoen norabide berean, eskuinetik alegia -ez dadila inor sartu errotondan ezkerretik-). Zazpigarren kilometro inguru horretan, ordea, Lazkaotik Ordiziara bidean, errotonda azpitik pasako dugu, bidegorritik, CAF aldera.
Parteide-kopurua 50-60 inguru, baina lehen-lehen baldintza kontuan hartuta: 20 km/orduko abiaduratik gora (hori betetzerik ez duenak, ez dadila apuntatu, otoi). Datorren urtean bestelakoa izango da.
Lehen hiru gizonezkoek eta hiru emakumezkoek saria (trofeoa) izango dute.
Hurrengo mezu batean aditzera emango dizuet nola eginen dugun ordainketa (ez baitugu 'kirolprobak'en bidez egingo):
- Txipa dutenek 10 €
- Txipa ez dutenek 12 €
Hasi zerrenda prestatzen, oso lasterketa polita da-eta.
Bueno... segundo año Ordizia-Beasain-Lazkao-Ordizia (http://www.txindokiat.com/memonagusia.html)
Este año tampoco va a ser libre, porque parece que hay problemas con los intervalos para cerrar carreteras (el año que viene lo plantearan con más tiempo para nosotr@s).
Saldremos un minuto antes que los atletas; eso quiere decir que el que se apunte debe asegurar una velocidad media de 'más' de 20 km/h.
Como en la Behobia, si la moto, que irá delante de los atletas, alcanza a algún patinador, este deberá ABANDONAR la carrera.
El año pasado hubo algún problema en la rotonda de Beasain, a la hora de coger el bidegorri. Este año iremos por la carretera (es decir, por el mismo trazado de los coches –derecha-). Pero de vuelta de Lazkao hacia Ordizia, sobre el kilómetro 7, pasaremos por debajo de la rotonda (por el bidegorri).
50-60 participantes, pero con la CONDICIÓN de la velocidad.
Habrá trofeo para los y las tres primer@as (ze erraza den euskaraz idaztea 'a bildu hori gabe').
En otro mensaje indicaré como hacer el pago, ya que no lo vamos a hacer por kirolprobak.
- Con chip propio 10 €
- Sin chip 12 €
Podéis ir abriendo lista
Re: Josetxo Imaz Memoriala, 2012
Me muero de envidia con el equipazo que ha salido para ir a Bagneres-Tarbes, pero ese día trabajo, así que como consolación me gustaría apuntarme a esta de Ordizia, PERO, al no ser "libre" no sé cómo van a hacer el filtro. ¿Hay que acreditar el tiempo con alguna carrera oficial?
Si no hay que acreditar nada, yo ¡me apunto! que creo que en ese tiempo sí puedo hacerlo, ¡salvo que haya que patinar por un patatal
Si no hay que acreditar nada, yo ¡me apunto! que creo que en ese tiempo sí puedo hacerlo, ¡salvo que haya que patinar por un patatal
Caminar es humano, patinar es DIVINO.
El filtro va a ser dificil hacer. Yo tengo la intención de ir el último, para controlar un poco junto con la moto de los atletas; de modo que el/la que no vaya por lo menos a mi velocidad, tendrá que abandonar la carrera.
El año que viene será otra historia, ya que tendremos 10 minutos en la salida, y eso en una prueba de 10 kms es mucho.
Hauek dira bidali behar dizkidazuen datuak:
- Izena eta bi abizen (derrigorrezkoa)
- NAN zenbakia (derrigorrezkoa)
- Herria (derrigorrezkoa)
- Helbidea
- Jaiotze data (derrigorrezkoa)
- Sexua (derrigorrezkoa)
- Telefonoa
- e-maila
Bidali, inporta ez badizue, helbide honetara:
itzuliz@euskaltel.net
Gero mezu pribatu baten bidez, adieraziko dizuet zein kontutan sartu behar duzuen dirua, datorren osteguna baino lehen.
ANIMATU!!!
El año que viene será otra historia, ya que tendremos 10 minutos en la salida, y eso en una prueba de 10 kms es mucho.
Hauek dira bidali behar dizkidazuen datuak:
- Izena eta bi abizen (derrigorrezkoa)
- NAN zenbakia (derrigorrezkoa)
- Herria (derrigorrezkoa)
- Helbidea
- Jaiotze data (derrigorrezkoa)
- Sexua (derrigorrezkoa)
- Telefonoa
- e-maila
Bidali, inporta ez badizue, helbide honetara:
itzuliz@euskaltel.net
Gero mezu pribatu baten bidez, adieraziko dizuet zein kontutan sartu behar duzuen dirua, datorren osteguna baino lehen.
ANIMATU!!!
Alguien me puede decir a que hora es la carrera???
Gracias!!!
Gracias!!!
Segun pone aqui: http://www.txindokiat.com/memonagusia.htmlbelentxu escribió:Alguien me puede decir a que hora es la carrera???
Gracias!!!
a las 11:00 la de correr por lo que 10:59 me imagino
Muchas gracias a las dos !!! creo que estoy un poco ciega... entro en el link que me ha puesto Nerea y sigo sin ver.... QUE ESPESA ESTOY!!!! tengo lunes otra vez...
En la web yo tampoco lo veo.belentxu escribió:Muchas gracias a las dos !!! creo que estoy un poco ciega... entro en el link que me ha puesto Nerea y sigo sin ver.... QUE ESPESA ESTOY!!!! tengo lunes otra vez...
En el cartel si lo pone:
http://www.txindokiat.com/memorial/2012/kartela2012.jpg
Yo estuve en la ruta del 29 de febrero 
Gracias Gorka! En el cartel lo he visto ...!!!p3k3 escribió:En la web yo tampoco lo veo.belentxu escribió:Muchas gracias a las dos !!! creo que estoy un poco ciega... entro en el link que me ha puesto Nerea y sigo sin ver.... QUE ESPESA ESTOY!!!! tengo lunes otra vez...
En el cartel si lo pone:
http://www.txindokiat.com/memorial/2012/kartela2012.jpg
Beno, orain arte interesatuak, hoako hauek:
1. Marisa
2. Josemanuel
3. Imanol Imaz
4. Joxe Nazabal
5. Ostrate
1. Marisa
2. Josemanuel
3. Imanol Imaz
4. Joxe Nazabal
5. Ostrate
Si no he hecho aún la inscripción es por miedo a la lluvia.
Si alguien tiene mano con el de Arriba, que encargue un día seco y yo me apunto YAAAAAAAAAA
Si alguien tiene mano con el de Arriba, que encargue un día seco y yo me apunto YAAAAAAAAAA
Caminar es humano, patinar es DIVINO.
Poco miedo a la lluviaMARISA escribió:Si no he hecho aún la inscripción es por miedo a la lluvia.
Beno beste bat ere apuntatu da:
1. Marisa
2. Josemanuel
3. Imanol Imaz
4. Joxe Nazabal
5. Jon Legarra
6. Ostarte
...
Ez didazue esango ez dugula 20ko taldea osatuko, ala?
Beste kontu bat, txip propioa duenak zenbakia bidali behar dit.
Aurten, ezin dut
, ederki pasa genuen iaz 
Ni gustoa jungo nintzen, etxetik gertu gelditzen zait gainea, baino 20km/orduko ez det uste mantenduko nuenik karrera oson..
Donostiko 15km ko karrerara ea animatzen naizen. Plazak betetzen al die karrera hontan?
Donostiko 15km ko karrerara ea animatzen naizen. Plazak betetzen al die karrera hontan?
Poco miedo a la lluvia

1. Marisa
2. Josemanuel
3. Imanol Imaz
4. Joxe Nazabal
5. Jon Legarra
6. Ostarte
...
7. Amale
8.Belentxu
9.Turri
10.Gari patata
11.JJ sandua
hoy te mandamos los datos pero el domingo Gari mando los suyos y no ha tenido contestación

1. Marisa
2. Josemanuel
3. Imanol Imaz
4. Joxe Nazabal
5. Jon Legarra
6. Ostarte
...
7. Amale
8.Belentxu
9.Turri
10.Gari patata
11.JJ sandua
hoy te mandamos los datos pero el domingo Gari mando los suyos y no ha tenido contestación
Le doy un Sobresaliente a La Ruta Gansa