KORRIKA 17
Moderador: Junta Directiva
korrika 17
zerrenda
OTO
XUBI
ANTONIA
JONARRI
ALBRETO
ERRAPEL
ZAPI
OTO
XUBI
ANTONIA
JONARRI
ALBRETO
ERRAPEL
ZAPI
Aupa kuadrila!!!
Aantolaketakoakin hitzegin dut eta aukerateko bat hau da:
Igandea apirilak 17 Usurbil eta Lasarte artean(ZUBIETATIK pasatzen da).
Ordua zeazki ez dakit baino goiz aldera izango dela iruditzen zait. Donostian eguerdian bukatzen bait da.
Patinekin egiteko ere tarte polita da eta aldapa xuabe goraka den zati bat hartuko bagenu primeran. Zubietara iritsi baino lehen bada zati bat aproposa.
Esan didanez zein zati nahi dugun zeazten badugu arazorik ez da egongo.
Momentuz 7 gaude hemen izen emanak eta Arratzaingoak batuta (20 inguru zioten)ez dut uste diru gehiegi jarriko beharko genukenik bakoitzak. (400€ km bat)
Beno, esango didazue zer iruditzen zaizuen.
AIOOOO
Aantolaketakoakin hitzegin dut eta aukerateko bat hau da:
Igandea apirilak 17 Usurbil eta Lasarte artean(ZUBIETATIK pasatzen da).
Ordua zeazki ez dakit baino goiz aldera izango dela iruditzen zait. Donostian eguerdian bukatzen bait da.
Patinekin egiteko ere tarte polita da eta aldapa xuabe goraka den zati bat hartuko bagenu primeran. Zubietara iritsi baino lehen bada zati bat aproposa.
Esan didanez zein zati nahi dugun zeazten badugu arazorik ez da egongo.
Momentuz 7 gaude hemen izen emanak eta Arratzaingoak batuta (20 inguru zioten)ez dut uste diru gehiegi jarriko beharko genukenik bakoitzak. (400€ km bat)
Beno, esango didazue zer iruditzen zaizuen.
AIOOOO
KAIXO DENOI!
guk Olatz Urdanpilletarekin hitz egin deu, Lasarteko aek-ko zuzendaria eta komentatu digu Zubietatik oso goiz pasatzen dala (6ak aldera) ordun egokiagoa dela Lasarteko azken kilometroren bat hartzea, hau da, Errekalde aldera, horrela gero Añorgako bidegorrian eta Donostin zehar jarraitzeko patinatzen. ordua 9 aldera izango da. Arratzainen pentsatzen due egokiagoa dala, zer iruditzen zaizue???
guk Olatz Urdanpilletarekin hitz egin deu, Lasarteko aek-ko zuzendaria eta komentatu digu Zubietatik oso goiz pasatzen dala (6ak aldera) ordun egokiagoa dela Lasarteko azken kilometroren bat hartzea, hau da, Errekalde aldera, horrela gero Añorgako bidegorrian eta Donostin zehar jarraitzeko patinatzen. ordua 9 aldera izango da. Arratzainen pentsatzen due egokiagoa dala, zer iruditzen zaizue???
Aupa talde:
Ari gara, ari garenez.
Hitz egin berri dut Donostiako arduradunarekin (Xabier). Esan dit aukera dagoela kilometroa (Otok esan bezala, kilometro erdia) Donostian, zentro aldera, egiteko, Amara inguru horretan, goizeko 9:30-10ak aldera.
Kilometro osoa egin nahi izatekotan, Donostiatik kanpo egin beharko genuke; hori bai, kontuan hartu beharko genuke ordua. Añorgatik 9ak aldera pasako omen da.
Zuek esan.
Bestalde, eta hemen aipatutakoaren arabera, Arratzaindik hogei inguru izango gara, eta Tolosakoekin ere hitz egin dut, eta baietz, haiek ere parte hartuko dutela.
Beraz, zerrenda, oraingoz, hola dago:
1- Beñat.
2- Joxemari
3- ana
4- sonia
5- Kiko
6- Joxe Manuel
7- Oinatz
8- Xabi
9- Miren
10- Axun
11- Mikel
12- Marce
13- Edurne
14- Kike
15- OTO
16- XUBI
17- ANTONIA
18- JONARRI
19- ALBRETO
20- ERRAPEL
Benga animatu falta zaretenok, eta joan jendea animatzen

Ari gara, ari garenez.
Hitz egin berri dut Donostiako arduradunarekin (Xabier). Esan dit aukera dagoela kilometroa (Otok esan bezala, kilometro erdia) Donostian, zentro aldera, egiteko, Amara inguru horretan, goizeko 9:30-10ak aldera.
Kilometro osoa egin nahi izatekotan, Donostiatik kanpo egin beharko genuke; hori bai, kontuan hartu beharko genuke ordua. Añorgatik 9ak aldera pasako omen da.
Zuek esan.
Bestalde, eta hemen aipatutakoaren arabera, Arratzaindik hogei inguru izango gara, eta Tolosakoekin ere hitz egin dut, eta baietz, haiek ere parte hartuko dutela.
1- Beñat.
2- Joxemari
3- ana
4- sonia
5- Kiko
6- Joxe Manuel
7- Oinatz
8- Xabi
9- Miren
10- Axun
11- Mikel
12- Marce
13- Edurne
14- Kike
15- OTO
16- XUBI
17- ANTONIA
18- JONARRI
19- ALBRETO
20- ERRAPEL
Koro internetik gabe dago, beraz nik apuntatzen det:
1- Beñat.
2- Joxemari
3- ana
4- sonia
5- Kiko
6- Joxe Manuel
7- Oinatz
8- Xabi
9- Miren
10- Axun
11- Mikel
12- Marce
13- Edurne
14- Kike
15- OTO
16- XUBI
17- ANTONIA
18- JONARRI
19- ALBRETO
20- ERRAPEL
21-KORO
[/quote]
1- Beñat.
2- Joxemari
3- ana
4- sonia
5- Kiko
6- Joxe Manuel
7- Oinatz
8- Xabi
9- Miren
10- Axun
11- Mikel
12- Marce
13- Edurne
14- Kike
15- OTO
16- XUBI
17- ANTONIA
18- JONARRI
19- ALBRETO
20- ERRAPEL
21-KORO
Beno, eta zehazte aldera: bi aukera ditugu.
Bata, kilometroa (osoa) Lasarten hartzea, eta, bestea, kilometro erdia Donostian (Amerika plazan)
http://maps.google.es/maps/ms?hl=eu&ie= ... le.webcams
Ea posible dugun lehenbailehen erabakitzea. Hori eginda, dirua biltzen hasiko ginateke.
Aioooo
Bata, kilometroa (osoa) Lasarten hartzea, eta, bestea, kilometro erdia Donostian (Amerika plazan)
http://maps.google.es/maps/ms?hl=eu&ie= ... le.webcams
Ea posible dugun lehenbailehen erabakitzea. Hori eginda, dirua biltzen hasiko ginateke.
Aioooo